VI Edycja Turnieju PvP

VI Edycja Turnieju PvP na horyzoncie!

Miesiąc maj przyniesie nam wiele emocji. Uczestnicy kolejny raz staną ze sobą twarzą w twarz, a mistrzowie pełni nerwów będą oglądali przebieg turnieju i przyszłego pretendenta do obalenia jednego z nich. Czy kolejny mistrz ustąpi swojego tronu? Kto wygra turniej? Kto stanie na szczycie tabeli? To i wiele więcej już w lipcu!

Warto także zapoznać się po raz kolejny z poniższymi zasadami, ponieważ zostały dodane dodatkowe punkty, a także zmienione pewne treści.

Zwycięzca VI Edycji, będzie mógł wyzwać mistrzów do walki 1v1, a wygrana zagwarantuje mu miejsce w loży, a także przysługiwać będzie mu jeden z najważniejszych tytułów gildii, czyli tytuł „Mistrza”.
Mistrz, który przegra walkę, straci swój tytuł i będzie musiał odstąpić swoje miejsce na rzecz oponenta.
Jeśli zaś wybroni się, pozostanie w loży mistrzów z jeszcze większą chwałą niż poprzednio.

Aktualni Mistrzowie Turnieju:
Raku
Walarti
Marbur

Chcesz zapisać się na turniej? Kliknij tutaj

______________________________________________________________________
ZASADY oraz REGULAMIN

  • Organizatorzy oraz Mistrzowie Turnieju nie mogą brać udziału w turnieju.
  • Turniej odbywał się będzie na gildyjnej arenie PvP (głównym serwerze naszej gildii) o nazwie „Kroniki Horyzontu”.
  • Wybór klasy oraz buildu dowolny.
  • W turnieju możesz uczestniczyć tylko jedną klasą. *
  • Zapisy bezpłatne (strona gildii).
  • Możliwość obserwowania w czasie rzeczywistym poprzez serwer lub stream.
  • Nagrody dla trzech najlepszych graczy oraz uczestników. *
  • Walki będą odbywały się na zasadach eliminacji z przydzielonych grup. *
  • Osoba, która zajęła pierwsze miejsce może zawalczyć o tytuł Mistrza Turnieju.
  • Aby zapisać się jako uczestnik trzeba posiadać rangę „Tubylca” lub wyższą. *
  • Gracz musi być członkiem KrHo dłużej niż 3 dni. *
  • Regulamin wszedł w życie w dniu 27.05.2018 o godzinie 18:00, a znaleźć go można na naszym forum. Edycja regulaminu nastąpiła dnia 20.04.2019r. Zmienione punkty zostały oznaczone „*”.

I Wstęp

  1. Nieznajomość regulaminu lub jego niezrozumienie nie zwalnia z jego przestrzegania.
  2. Organizator ma obowiązek uprzedzić uczestników o zmianach w regulaminie.
  3. Organizator ma prawo do wykluczenie gracza z turnieju za złamanie pkt regulaminu.

II Zasady Uczestników

  1. Uczestnikom zabrania się obrażania swojego przeciwnika oraz widowni, która mu kibicuje.
  2. Gracz powinien zachowywać się odpowiednio, a także pamiętać, że czas innych osób jest tak samo cenny.
  3. Uczestnikowi zezwala się na całkowitą zmianę umiejętności, run, amuletów oraz traitów. Panuję jednak kategoryczny zakaz zmiany klasy. *
  4. Jeśli, jeden z graczy zauważy, że jego przeciwnik gra nie czysto, powinien od razu zgłosić to prowadzącemu.
  5. Walkę uważamy za zakończoną wygraną jednostronną, gdy jeden z uczestników jest powalony, a drugi utrzyma się na nogach przynajmniej przez 5 sekund.
  6. Walki mogą zakończyć się remisem. Gdy obie osoby zostały powalone, w podobnym przedziale czasowym. Przedział wyznacza prowadzący.
  7. Walki trwają około 2 minuty (czas wcześniej uzgodnione przez prowadzącego). Gdy czas dobiegnie końca zostaną wykonane specjalne akcje, aby zmusić przeciwników do walki.
  8. Cały przebieg meczy wygranych oraz przegranych będzie na bieżąco aktualizowany.

III Zasady Mistrzów

  1. Gracz, który wygrał turniej, może wyzwać dwóch mistrzów do walki o ich tytuł. Jeśli zaś gracz wygrał turniej bez przegrania nawet jednej rundy, może on zawalczyć z trzecim mistrzem. Dodatkowo, jeśli pokona on wszystkich trzech mistrzów, może on zająć miejsce jednego z nich, zaś drugiego wybranego zdegradować. *
  2. Każdy mistrz broniący swojego tytułu musi walczyć tą samą klasą którą wygrał turniej oraz tytuł mistrza. *
  3. W zależności od środków turnieju, dla loży mistrzów zostaję przeznaczone 15% środków całego turnieju.
  4. Gdy jeden z mistrzów zostaje obalony, pula mistrzowska dzieli się na 2 pozostałych.
  5. Mistrz nie musi być obecny na turnieju PvP, jeśli jednak został wyzwany musi dogadać się ze zwycięzcą turnieju odnośnie terminu walki o tytuł mistrza, w czasie nie dłuższym niż tydzień po ukończeniu turnieju.
  6. Mistrz turnieju, który nie wstawi się na wcześniej umówiony termin, przegrywa walkowerem. *
  7. Podczas wyzwania mistrza, może walkę sędziować tylko inny mistrz, lub gracz, który brał udział w turnieju i zajął miejsce w pierwszej piątce.
  8. Jeśli turniej się nie odbędzie z powodu zbyt mała ilość zapisanych graczy. Losowo wybrany mistrz otrzyma immunitet, który uniemożliwi zrzucenie danego mistrza w następnym turnieju. Informacja o immunitecie jest poufna i wiedzą o niej tylko mistrzowie areny.
  9. Mistrzowie muszą przestrzegać „II Zasady Uczestników”.

IV Przebieg Turnieju *

  1. Turniej rozpoczyna się etapem eliminacji w grupach.
  2. Grupy składają się maksymalnie z trzech graczy (wcześniej wylosowanych), każdy na każdego.
  3. Mecze działają na zasadzie best of 3 (do dwóch wygranych) i trwają 2 minuty. Po czasie dwóch minut, plansza zaczyna wymuszać na graczach podejmowanie odważniejszych działań.
  4. W przypadku remisu trójki uczestników z jednej grupy, system przewiduję trzy alternatywy. 
    a)  W momencie w którym wszyscy gracze w grupie posiadają tą samą ilość wygranych meczy, zostają zliczone ilości wygranych rund. 
    b) W momencie kiedy alternatywa a) odniosła sukces i jeden z graczy został wyeliminowany z „remisowej trójki”, wtedy pozostałych dwóch graczy przeprowadza dodatkowy mecz składający się tylko z jednej rundy. Opuszcza grupę (wygrywa) uczestnik, który wygrał ten pojedynek.
    c) W momencie kiedy alternatywa a) zawiedzie, gracze zostają zweryfikowani przez system „PC”(punkty czasu). Kiedy runda zakończy się w przeciągu 2 minut, wygrany gracz otrzymuje 1 punkt czasu (im więcej masz punktów tym lepiej), zaś gdy gracz wygra rundę w czasie wyższym niż 2 minuty, zostaję mu przyznane 0 PC. Punkty PC mają znaczenie wtedy i tylko wtedy, gdy każda z poprzednich metod zawiedzie, a zremisowanych graczy będzie dokładnie trzech.
  5. Po opuszczeniu 1 etapu, zwycięzcy uczestnicy zostają przydzieleni do kolejnej grupy, która zostanie wcześniej rozlosowana. Następnie z każdej grupy zostaje wybrany najlepszy gracz, który trafi do finału. W przypadku mniejszej ilości graczy, osoby które zajęły 2 miejsce w grupie walczą ze sobą, aby uzyskać 3 miejsce w całym turnieju. Gdy jednak po pierwszym etapie zostało tylko trech graczy, trafiają oni wszyscy do finału, co oznacza, że pomijają oni etap pół-finałowy.
  6. Podczas rozgrywki, dzięki widzom ze streama zostanie wyłoniona jedna osoba z najśmieszniejszym zagraniem, gracz ten zostanie obdarowanym dodatkowym prezentem. Za to na streamie zostanie wylosowana jedna osoba, która otrzyma dokładną kopię wylosowanej nagrody przez gracza z najśmieszniejszym zagraniem. Uczestnik zostanie wybrany tylko wtedy, gdy na czacie streama pojawi się minimum 5 wiadomości „#NazwaGracza”.
  7. W finale zostaną przeprowadzone mecze, każdy na każdego w systemie Best of 5 (do trzech wygranych). System weryfikacji będzie posiadał dokładnie ten sam tryb, omówiony w regulaminie – Przebieg Turnieju / pkt 4.
  8. Każdy sponsor turnieju ma zarezerwowane miejsce na arenie PvP oraz na kanale komentatorskim (loża mistrzów) podczas trwania turnieju.

Dodaj komentarz